Elektroniczna centralna baza danych członków PZW

                                                                       Zarządy Kół OM PZW

                                                                                               (wszystkie)

 

            Na podstawie uchwały nr 98 Prezydium ZG z 26 listopada 2015 r. oraz uchwały ZG PZW nr 121 z 18 grudnia 2015 roku w sprawie wprowadzenia elektronicznej centralnej bazy danych członków PZW, Zarząd Okręgu Mazowieckiego zobowiązuje wszystkie zarządy kół do utworzenia elektronicznego rejestru swoich członków.

           Ewidencję należy przygotować w załączonym pliku Excel, opracowanym przez firmę obsługującą elektroniczną bazę danych. Ewidencja powinna zawierać dane wyszczególnione w zatwierdzonej przez ZG „Karcie ewidencyjnej wędkarza” (w załączeniu): imię i nazwisko; adres e-mail (opcjonalnie); nazwę i numer koła wędkarskiego; numer karty wędkarskiej i nazwę organu wydającego; numer legitymacji członkowskiej; datę wstąpienia do PZW; adres zamieszkania (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto); pełnione funkcje w kole/okręgu/naczelnie i od kiedy (data); odznaczenia nadane przez okręg/odznaki krajowe (Złota z Wieńcami, Złota, Srebrna)/Członek Honorowy PZW.         

Plik Excel należy zapisać za pomocą programu do archiwizacji, np. winrar lub winzip (jeżeli komputer nie ma tych programów, można je pobrać: http://www.winrar.pl/winrar/pobierz).

Zarchiwizowany plik należy zabezpieczyć hasłem. Hasło powinno składać się  z 8 znaków - z wielkich i małych liter oraz co najmniej jednej cyfry lub znaku specjalnego. Zahasłowany link dostarczyć na pendrive do biura Okręgu do Pana Marcina Popowskiego.

            Termin przekazania elektronicznego rejestru członków koła do biura Okręgu – do 31 maja 2017 r.

            Osoba upoważniona do kontaktu z kołami: Marcin Popowski, tel.  22 620 51 96 wew. 102.

 

Z wędkarskim pozdrowieniem,

W załączeniu:

  1. plik Excel