Zapytania ofertowe
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
ZAPYTANIE OFERTOWE
do złożenia oferty cenowej na:
I. Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzacji w budynku Okręgu Mazowieckiego PZW w Serocku.
II. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzacji w budynku Okręgu Mazowieckiego:
Klimatyzator ścienny Mitsubishi MSZ-AY35VGK/MUZ-AY35VG (biała obudowa) – 3 kpl.
Klimatyzator ścienny Mitsubishi MSZ-AY25VGK/MUZ-AY25VG (biała obudowa) – 8 kpl.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji wynoszący – 24 miesiące.
4. Wraz z dostawą Zamawiający wymaga dostarczenia:
- deklaracji zgodności lub certyfikatu CE lub dokument potwierdzającego oznakowanie CE,
- karty gwarancyjnej,
- dokumentacji serwisowej oraz instrukcji obsługi w formie elektronicznej lub papierowej w j. polskim,
- wykazu podmiotów obsługi serwisowej.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia, montażu i uruchomienia klimatyzacji.
6. Odbiór przedmiotu zamówienia:
- Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu Umowy będzie protokół odbioru przedmiotu Umowy, podpisany bez zastrzeżeń przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i Wykonawcę do przeprowadzenia procedury odbioru przedmiotu Umowy.
- Zrealizowanie przedmiotu Umowy, zgodnego z przedstawioną ofertą, w tym także przekazanie kompletu dokumentacji dotyczącej dostawy, montażu i uruchomienia, upoważnia Strony Umowy do sporządzenia i podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy bez uwag.
- Podpisany bez uwag przez każdą ze Stron Umowy protokół odbioru przedmiotu Umowy, stanowi dla Wykonawcy podstawę do wystawienia faktury.
- Okres gwarancji zaczyna biec od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
- Zobowiązania gwarancyjne obejmować będą wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc.
- W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/usterki sprzętu:
- czas reakcji (tj. przystąpienie do naprawy gwarancyjnej zgłoszonej usterki) wyniesie 5 dni roboczych (za dni robocze Strony przyjmują dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
- czas skutecznej naprawy bez użycia części zamiennych licząc od momentu zgłoszenia awarii wyniesie 7 dni roboczych,
- czas skutecznej naprawy z użyciem części zamiennych licząc od momentu zgłoszenia awarii wyniesie 15 dni roboczych.
III. Termin realizacji umowy
Zamówienie powinno zostać zrealizowane nie później niż w terminie 30 dni od daty podpisania umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia.
IV. Miejsce realizacji zamówienia
Budynek Okręgu Mazowieckiego PZW w Serocku przy ul Retmańskiej 75
V. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga przedłożenia przez oferenta certyfikatu dla przedsiębiorców
w zakresie instalacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła wydanego przez UDT na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2017r. poz.1951 z późn. zm.).
VI. Opis sposobu przygotowania ofert.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta musi zawierać:
- dane oferenta,
- oferowany przedmiot zamówienia,
- cenę netto i brutto przedmiotu zmówienia,
- cena powinna obejmować wszystkie koszty: urządzeń, dostawy, montażu, uruchomienia,
- proponowany okres gwarancji,
- czas realizacji zamówienia.
VII. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do 30 września 2024r. do godziny 10.00 w biurze Okręgu Mazowieckiego PZW w Warszawie przy ul Twardej 42 II p.
- Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
- Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do treści tych danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne dla wyboru wykonawcy, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
- Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
- Osobom, które w ofercie podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- W przypadku, gdy przed zawarciem umowy zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 wpływa na zmianę treści złożonej oferty, w sposób mający lub mogący mieć wpływ na wynik postępowania, zamawiający odrzuca ofertę zawierającą dane osobowe, których przetwarzanie ma zostać ograniczone.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c rozporządzenia 2016/679.
- Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania.
W przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 rozporządzenia 2016/679
VIII. Dodatkowe informacje związane z niniejszym zapytaniem.
- Zamawiający wybierze jedną ofertę, najkorzystniejszą spośród złożonych ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą mogły mieć istotny wpływ na składane w postępowaniu oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
- Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana w dogodnym dla obu stron terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podania przyczyny takiego zakończenia postępowania.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego powyżej, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Przygotowanie do druku, wydrukowanie, numerowanie, kod QR, znak wodny oraz zapakowanie w pudełka kartonowe „Zezwoleń na amatorski połów ryb wędką wraz z „Rejestrem amatorskiego połowu ryb” zgodnie ze specyfikacją i wskazówkami Zamawiającego.
Zamawiający
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie, ul. Twarda 42, 00-831Warszawa
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- przygotowanie do druku oraz wydrukowanie „Zezwoleń na amatorski połów ryb wędką”: rocznych, okresowych dla zrzeszonych i okresowych dla niezrzeszonych,
- numerowanie okładki wraz z kodem QR,
- Zabezpieczenie Zezwolenia znakiem wodnym,
- rejestr amatorskiego połowu ryb – harmonijka z perforacją,
- przygotowanie pudełek kartonowych na Zezwolenia,
- pakowanie Zezwoleń po 100 szt. wg. kolejności numeru do pudełek kartonowych.
Szczegóły realizacji
- przygotowanie projektu Zezwolenia wraz z rejestrem połowu na amatorski połów ryb, zgodnie ze specyfikacją i wskazówkami Zamawiającego na podstawie przekazanych materiałów w programie Word,
- dostawa do siedziby okręgu lub odbiór osobisty,
- termin realizacji zamówienia: do 30 stycznia 2025 r.:
- pierwsza partia do 10 grudnia 2024 r. - nakład 30 000 szt.
- druga partia do 15 stycznia 2025 r. - nakład 42 000 szt.
- Zezwolenia okresowe 2250 szt. do 30 stycznia 2025 r.
Ofertę należy przesłać do dnia 27 września 2024 r. do godz. 15.00 na adres:
e-mail: biuro@ompzw.pl lub Okręg Mazowiecki PZW w Warszawie, ul.Twarda 42 00-831 Warszawa
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT NA NAJEM BUDYNKU SMAŻALNI I SKLEPU RYBNEGO
ORGANIZATOR I PRZEDMIOT KONKURSU
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie ogłasza konkurs ofert na najem budynku użytkowego w Wierzbicy gm. Serock.
Przedmiotem konkursu jest najem długoterminowy budynku smażalni i sklepu rybnego o powierzchni użytkowej 181,2 m2 wraz z tarasem konsumpcyjnym i parkingiem znajdujące się na działce o numerze ewidencyjnym: 172/3 w Wierzbicy, gm. Serock
WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE
1. Oferty mogą składać osoby prawne i fizyczne prowadzące działalność gospodarczą i nie zawiesili jej na moment składania oferty.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Konkursie Wynajmujący żąda złożenia następujących dokumentów:
- Oświadczenie Oferenta o prowadzeniu działalności gospodarczej;
- Propozycję koncepcji funkcjonowania i zagospodarowania budynku;
- Oryginałów pełnomocnictw, jeżeli Oferent działa przez pełnomocnika.
3. Oferta musi zawierać podpisany przez Oferenta wypełniony czytelnie i w całości Formularz ofertowy wraz z załącznikami określonymi w jego treści.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą stawką czynszu za 1 m2.
5. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 19.08.2024 r. do godziny 12:00 do Biura Okręgu Mazowieckiego PZW w Warszawie przy ul. Twardej 42, II piętro. Oferty wysyłane pocztą należy złożyć w jednej nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą oraz dokładnym adresem oferenta, z napisem:
„ Oferta konkursowa na najem budynku smażalni i sklepu rybnego w miejscowości Wierzbica”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 19 SIERPNIA 2024 R. GODZ 12:00
6. Oferta ważna jest minimum 60 dni od upływu dnia do składania ofert.
7. Otwarcie ofert odbędzie się 19.08.2024 o godzinie 16:00 w siedzibie Okręgu Mazowieckiego PZW.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizatorowi przysługuje prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyny oraz przesunięcia terminu składania ofert.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do uznania konkursu za ważny chociażby wpłynęła tylko jedna oferta.
3. Decyzja Organizatora w kwestii wyboru najkorzystniejszej oferty jest ostateczna. Oferentom nie przysługują środki odwoławcze od wyników Konkursu.
Wszelkie zapytania dotyczące konkursu należy kierować na adres biuro@ompzw.pl
Zaproszenie do złożenia oferty - dot. wykoszenia odcinka Kanału Żerańskiego w miejscowości Białołęka – Kobiałka – około 31 000 m2
- Długość odcinka:
- linia brzegowa od strony Praskiej (7,1 km – 8,9 km) - 1800 mb.
- plac na potrzeby sekretariatu ok 100 m2
- Prace należy wykonać do dnia 30.08.2024 r.
- Odbiór robót nastąpi do trzech dni po zakończeniu robót.
- Płatność w terminie 14 dni.
- Termin składania ofert do 9.08.2024 r. godz. 12:00 na adres e-mail: biuro@ompzw.pl lub osobiście w sekretariacie biura Okręgu - Domu Wędkarza, ul. Twarda 42, Warszawa.
W ofercie należy podać cenę brutto.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Realizacja w formule Zaprojektuj i Wybuduj polegająca na wykonaniu robót budowlanych i wykończeniowych związanych ze zmianą sposobu użytkowania i modernizacji budynku Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego dla Dzieci i Młodzieży na budynek biurowy wraz z wszelką niezbędną dokumentacją i uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych. Budynek zlokalizowany jest w Serocku przy ul. Retmańskiej 75.
Nazwa i adres Zamawiającego
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie ul. Twarda 42, 00-831 Warszawa
Termin wykonania zamówienia
Termin zakończenia prac do 6.12.2024 r.
Sposób i termin składania ofert
-
Termin składania ofert – 25.06.2024 do godz. 14.00.
-
Wykonawca określi cenę netto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Do powyższej kwoty zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Powyższe wynagrodzenie jest kwotą ostateczną i obejmuje wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie przy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy.
-
Do oferty należy przedłożyć kosztorysy ofertowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych i ilości.
-
Sposób składania ofert: oferty należy składać na papierze, wysyłane pocztą na adres Zamawiającego, tj. Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie ul. Twarda 42, 00-831 Warszawa z dopiskiem „Realizacja w formule Zaprojektuj i Wybuduj polegająca na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego, aranżacji wnętrz oraz robót budowlanych i wykończeniowych związanych z remontem i przebudową Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego dla Dzieci i Młodzieży –nie otwierać przed dniem 25.06.2024 r. przed godz. 14.00.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Warunkiem rozpatrzenia oferty jest odbycie wizji lokalnej.
-
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne branże.
Informacje dodatkowe
-
Zamawiający informuje, że nie jest zobowiązany do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a niniejsze postępowanie jest przeprowadzone na podstawie Kodeksu cywilnego.
-
Niniejsze Zapytanie stanowi zaproszenie do złożenia oferty i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zasad prowadzenia postępowania lub dokumentacji postępowania w trakcie trwania postępowania oraz unieważnienia postępowania na każdym etapie jego trwania bez podania przyczyn.
-
Zamawiający jest w posiadaniu i udostępni koncepcję oraz istniejącą dokumentację budynku po zgłoszeniu akcesu do złożenia oferty.
-
Zamawiający w ramach dostaw inwestorskich zakupi i dostarczy drzwi wewnętrzne, panele podłogowe, cokoły / listwy przypodłogowe, armaturę, glazury, terakoty oraz oprawy oświetleniowe.
Wszelkie zapytanie dotyczące niniejszego zapytania należy kierować na adres biuroserock@ompzw.pl bądź kontaktować się pod numerem telefonicznym 22 620 51 96 wew. 11
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule Zaprojektuj i Wybuduj polegająca na wykonaniu robót budowlanych i wykończeniowych związanych z remontem i przebudową budynku Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego dla Dzieci i Młodzieży na budynek biurowy wraz z wszelką niezbędną dokumentacją i uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych.
1. Zakres zamierzenia budowlanego
Podstawowy zakres zamierzenia budowlanego obejmuje:
-
Przebudowę 10 pokoi hotelowych na pomieszczenia biurowe, kuchnie i sanitariaty,
-
Modernizację kuchni socjalnej,
-
Modernizację korytarzy i przestrzeni wspólnych,
-
Odświeżenie pozostałych dwóch pokoi hotelowych wraz z uzupełnieniem wyposażenia,
-
Modernizację instalacji wentylacji w zakresie zgodnym z koncepcją,
-
Modernizację instalacji hydrantowej w zakresie zgodnym z koncepcją,
-
Niezbędne modernizacje instalacji sanitarnych w zakresie zgodnym z koncepcją,
-
Niezbędne modernizacje instalacji elektrycznych w zakresie zgodnym z koncepcją,
-
Wykonanie instalacji sieci komputerowej w zakresie zgodnym z koncepcją,
-
Niezbędne modernizacje instalacji teletechnicznych w zakresie zgodnym z koncepcją,
-
Montaż monitoringu w całym budynku.
Zakres dodatkowy (opcjonalny) obejmuje:
-
Przebudowę magazynów sprzętu na pomieszczenia techniczne,
-
Modernizację sali konferencyjnej,
-
Modernizację części wspólnych i magazynów.
Wykonawca przedstawi ofertę na zakres dodatkowy oddzielnie.
W ramach inwestycji wymagane jest uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych.
Ważne:
W związku z koniecznością funkcjonowania sali konferencyjnej znajdującej się na parterze budynku oraz pozostałych dwóch pokoi hotelowych w trakcie realizacji inwestycji należy przewidzieć rozwiązania umożliwiające korzystanie z tych pomieszczeń.
2. Opracowanie dokumentacji projektowej
ZAKRES DOKUMENTACJI OBEJMUJE M.IN. OPRACOWANIE / UZYSKANIE:
-
Materiały przygotowawcze i przedprojektowe,
-
Iwentaryzacje niezbędne do opracowań projektowych,
-
Dokumentację projektową w formie i ilości niezbędnej do dokonania procedur administracyjnych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu 2 egz. w formie papierowej oraz cyfrowej na trwałym nośniku (format .pdf oraz wersję umożliwiajżcą edycję).
-
Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zakresów prac, które mogą wymagać jej uzyskania,
-
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (oddzielnie dla każdej z branż),
Opracowana dokumentacja wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami powinna pozwolić Zamawiającemu i Wykonawcy na kompleksowe przeprowadzenie prac budowlanych i wykończeniowych objętych przedmiotowym postępowaniem.
3. Wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych związanych z modernizacją budynku
W ZAKRES PRAC BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH OBEJUJE m.in.:
-
Organizacja placu budowy i roboty przygotowawcze niezbędne do rozpoczęcia prac,
-
Dokonanie niezbędnych rozbiórek i demontaży zgodnie z przygotowaną, zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,
-
Wykonanie kompletnych robót budowlanych, modernizacyjnych i wykończeniowych, remontu i modernizacji zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,
-
Wyposażenie pomieszczeń, elementów budynków i obiektów objętych opracowaniem zgodnie z przygotowanym, zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem,
-
Prace porządkowe po wykonanych pracach,
-
Wywiezienie i utylizacja odpadów,
-
Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych zezwalających na roboty budowlane, oraz po zakończonych pracach uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych zezwalających na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem,
-
Sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej,
-
Udzielanie wszelkich wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
SZACUNKOWE ROBOTY BUDOWLANE i WYKOŃCZENIOWE OBJĘTE PRZEDMIOTOWYM ZADANIEM OBEJMUJĄ MIĘDZY INNYMI:
Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia obejmują miedzy innymi wykonanie:
-
Demontaż ze wskazaniem na odzysk 10 kpl. zabudów kuchennych,
-
Demontaż ze wskazaniem na odzysk 10 kpl. armatury i wyposażenia łazienek,
-
Demontaż ze wskazaniem na odzysk 10 kpl. wyposażenia meblowego pokoi hotelowych,
-
Demontaż ze wskazaniem na odzysk 16 szt. drzwi wewnętrznych,
-
Demontaż paneli podłogowych,
-
Skucie terakoty,
-
Skucie glazury,
-
Rozebranie ścianek działowych i ścian murowanych, wykonanie nadproży i podciągów,
-
Przeróbki instalacji wodnej zgodnie z koncepcją,
-
Przeróbki instalacji kanalizacyjnej zgodnie z koncepcją,
-
Przeróbki instalacji hydrantowej zgodnie z koncepcją,
-
Przeróbki instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z koncepcją,
-
Naprawa uszkodzeń ścian, podłóg i sufitów,
-
Wykonanie nowej zabudowy g-k zgodnie z koncepcją,
-
Przeróbki instalacji elektrycznych zgodnie z koncepcją,
-
Doprowadzenie przewodów elektrycznych zasilających urządzenia klimatyzacji,
-
Wykonanie instalacji sieci komputerowej cat. 5e lub wyższej,
-
Wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu,
-
Montaż systemu monitoringu,
-
Przeróbki Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu,
-
Montaż paneli podłogowych wraz z cokołami / listwami przypodłogowymi,
-
Kompleksowe wykonanie łazienek,
-
Kompleksowe wykonanie terakoty,
-
Montaż drzwi,
-
Malowanie sufitów i ścian.
Wymieniony powyżej zakres robót jest zakresem poglądowym.
Zaproszenie do złożenia oferty dotyczącej wykoszenia odcinka Kanału Żerańskiego w miejscowości Białołęka - Kobiałka
1. Długość odcina do wykoszenia bez wywożenia i grabienia wynosi około 1800 mb.oraz plac na potrzeby sekretariatu ok 100 m2 - łączna powierzchnia około 31 000 m2 (od lini brzegowej wody do drogi), odcinek Kanału od 7,1 km do 8,9 km po stronie Praskiej.
2. Po wykonanym koszeniu należy uprzątnąć i wywieźć śmieci.
3. Prace należy wykonać do dnia 05.06.2024 r.
4. Odbiór robót nastąpi do trzech dni po zakończeniu robót.
5. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Termin złożenia oferty 29.05.2024 r. godz 12:00 pocztą elektroniczną na adres biuro@ompzw.pl lub osobiście w sekretariacie biura Okręgu na II piętrze w Domu Wędkarza przy ul. Twarda 42 w Warszawie.
W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie wyżej okręślonych prac.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
- dot. przeglądu stanu technicznego płuczki do odpijania ryb
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie kompleksowego monitoringu wizyjnego 8 kamer na 4 słupach aluminiowych 5 metrowej wysokości oraz montażu dodatkowego słupa bez kamer.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- Wykop pod kable ,ułożenie światłowodów oraz kabli elektrycznych do zasilania kamer na 4 słupach.
- Montaż fundamentów oraz 5 słupów - 5-metrowej wysokości wraz z ich uziemieniem.
- Montaż kamer i uzbrojenie w elektrykę - 4 rozdzielnic termoutwardzalnych z wyposażeniem w zamknięcie przed dostępem osób niepowołanych.
- Podłączenie zasilania z istniejącej rozdzielnicy w pomieszczeniu obsługi.
- Rozruch, szkolenie.
Lokalizacja: Ośrodek Zarybieniowy w Halinowie gm. Halinów.
Przewidziany termin realizacji – do 20.04.2024r.
Ofertę należy przesłać do dnia 1 marca 2024 r. do godz. 15.00, e-mail: biuro@ompzw.pl
Kontakt: 794 155 705
Mapa poglądowa:
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa, zaprasza Firmy do złożenia oferty na wykonanie robót związanych z remontem i naprawą grobli stawowych, gmina Zatory, miejscowość Stawinoga.
Do naprawy oraz odtworzenia przewidziany jest odcinek około 50 metrów bieżących grobli stawowych. Prace należy zakończyć przed 01.03.2024 r.
Wszelkich informacji udziela Główny Specjalista ds. zagospodarowania: Łukasz Strzałkowski tel. 723 200 707; lub 22 620 51 96 w. 9 ; e-mail: l.strzalkowki@ompzw.pl
Termin złożenia ofert 16.02.2024r. godz. 12:00 pocztą elektroniczna na adres biuro@ompzw.pl lub osobiście w sekretariacie biura Okręgu na II piętrze w Domu Wędkarza przy ul. Twardej 42 w Warszawie.
W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie wyżej określonych prac.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Kierujemy do Państwa zapytanie o możliwość zakupu i cenę materiału zarybieniowego według specyfikacji znajdującej się w załączniku nr 1. Zapraszamy do złożenia swojej oferty w formie pisemnej w terminie do 16 lutego 2024 roku, poprzez wypełnienie, podpisanie i odesłanie załączonej Tabeli na adres:
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie, ul. Twarda 42, 00 – 831 Warszawa. Po wpłynięciu ofert przeprowadzone zostanie komisyjne postępowanie konkursowe, które wyłoni najkorzystniejsze dla Okręgu Mazowieckiego oferty.
Elementami podlegającymi ocenie oprócz deklarowanej ceny będą: odległość od docelowych miejsc zarybień, deklarowana ilość materiału, termin odbioru, możliwość transportu, dywersyfikacja dostaw. O wynikach przeprowadzonego postępowania konkursowego zostaniecie Państwo powiadomieni pisemnie i telefonicznie w terminie do 29 lutego 2024 roku.
Uwagi dotyczące zakupowanego materiału:
- Materiał musi pochodzić z obszarów, w których nie stwierdzono ponadnormatywnej śmiertelności i posiadać stosowne wyniki badań i poświadczenia zdrowotności.
- Deklarowana ilość materiału w transporcie (potwierdzona stosownym dokumentem – magazyn wyda, faktura zakupu oraz list przewozowy) musi być zgodny ze stanem rzeczywistym. Jeżeli w transporcie występują różne ilości sztuk w poszczególnych workach – musza one być opisane w klarowny sposób nie budzący żadnych zastrzeżeń. To samo dotyczy ilości ryb transportowanych w poszczególnych basenach.
- Materiał dostarczany na umówione miejsce będzie kontrolowany pod względem jakościowym i ilościowym.
Załącznik nr 1.
Deklaracja sprzedaży materiału zarybieniowego
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót ziemno - melioracyjnych związanych z oczyszczeniem rowów oraz usunięcie pogorzeliska po spalonym domu.
Lokalizacja: Ośrodek Zarybieniowy, Nowodwór gm. Siennica.
Przewidziany termin realizacji – do 30.12.2023 r.
Oferty należy składać na adres: Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie, ul. Twarda 42, 00-831 Warszawa, lub pocztą elektroniczną: biuro@ompzw.pl do 20.11.2023 r.
Wybór oferenta nastąpi 21.11.2023 r.
Informacji udziela Sp. ds. zarybieniowych P. Marcin Dobrowolski tel. 794 155 705 lub 22 – 620 – 51 – 96 w. 104.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Przygotowanie do druku, wydrukowanie, numerowanie oraz zapakowanie w pudełka kartonowe „Zezwoleń na amatorski połów ryb wędką wraz z „Rejestrem amatorskiego połowu ryb” zgodnie ze specyfikacją i wskazówkami Zamawiającego.
Zamawiający
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie, ul. Twarda 42, 00-831 Warszawa
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- przygotowanie do druku oraz wydrukowanie „Zezwoleń na amatorski połów ryb wędką”:
rocznych, okresowych dla zrzeszonych i okresowych dla niezrzeszonych,
- numerowanie okładki,
- rejestr amatorskiego połowu ryb – harmonijka z perforacją,
- przygotowanie pudełek kartonowych na Zezwolenia,
- pakowanie Zezwoleń po 100 szt. wg. kolejności numeru do pudełek kartonowych.
Szczegóły realizacji
- przygotowanie projektu Zezwolenia wraz z rejestrem połowu na amatorski połów ryb,
zgodnie ze specyfikacją i wskazówkami Zamawiającego na podstawie przekazanych materiałów
w programie Word,
- dostawa do siedziby okręgu lub odbiór osobisty,
- termin realizacji zamówienia: do 30 stycznia 2024 r.:
- pierwsza partia do 10 grudnia 2023 r. - nakład 30 000 szt.
- druga partia do 15 stycznia 2024 r. - nakład 42 000 szt.
- Zezwolenia okresowe 2250 szt. do 30 stycznia 2024 r.
Ofertę należy przesłać do dnia 18 września 2023 r. do godz. 15.00 e-mail: biuro@ompzw.pl
Pytania dotyczące oferty proszę kierować do Renaty Piotrowskiej-Frelik
załącznik:
Zaproszenie do złożenia oferty
Okręg Mazowiecki PZW w Warszawie z siedzibą przy ulicy Twardej 42 00-831 Warszawa zaprasza do złożenia ofert na dokonanie wyceny gruntów będących własnością Okręgu a znajdujących się w :
1. Miejscowości Mojtyny gm. Piecki pow. Mrągowo woj. Warmińsko – Mazurskie (pow.0,18 ha),
2. Miejscowości Mojtyny gm. Piecki pow. Mrągowo woj. Warmińsko – Mazurskie (pow. 1,42 ha),
3. Miejscowości Pogorzelec gm. Pokrzywnica pow. Pułtuski woj. Mazowieckie (pow. 1,42 ha),
4. Miejscowości Pomocnia gm. Pomiechówek pow. Nowodworski woj. Mazowieckie ( pow.2,3213 ha),
5. Miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki gm. Nowy Dwór Mazowiecki pow. Nowodworski woj. Mazowieckie (pow. 0,18 ha)
oferty należy składać w terminie do 26 lipca 2023 na e-maila biuro@ompzw.pl
Zaproszenie do złożenia oferty dotyczącej wykoszenia odcinka Kanału Żerańskiego w miejscowości Białołęka - Kobiałka
1. Długość odcina do wykoszenia bez wywożenia i grabienia wynosi około 1800 mb. o szerokości pasa około 15 mb. - łączna powierzchnia około 27 000 m2 (od lini brzegowej wody do drogi), odcinek Kanału od 7,1 km do 8,9 km po stronie Praskiej.
2. Po wykonanym koszeniu należy uprzątnąć i wywieźć śmieci.
3. Prace należy wykonać do dnia 16.07.2023 r.
4. Odbiór robót nastąpi do trzech dni po zakończeniu robót.
5. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Termin złożenia oferty 26.06.2023 r. godz 12:00 pocztą elektroniczną na adres biuro@ompzw.pl lub osobiście w sekretariacie biura Okręgu na II piętrze w Domu Wędkarza przy ul. Twarda 42 w Warszawie.
W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie wyżej okręślonych prac.
Zaproszenie do złożenia oferty
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie zwraca się z zapytaniem dot. ceny usługi polegającej na zainstalowaniu nadajników GPS w 13 samochodach użytkowanych przez Biuro Okręgu oraz jednostki podległe. Planuje się zainstalowanie urządzeń w dwóch etapach: I etap – 7 aut i II etap – 6 aut. Oferty prosimy przesyłać do dnia 03.07.2023 roku na adres: Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie, ul. Twarda 42, 00-831 Warszawa, lub pocztą elektroniczną na adres: biuro@ompzw.pl
Zaproszenie do złożenia oferty
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót ziemno - melioracyjnych związanych z oczyszczeniem rowu opaskowego w naszym Ośrodku Zarybieniowy w Halinowie, gm. Halinów.
Zakres robót obejmuje oczyszczenie rowu opaskowego stawów hodowlanych na długości ok. 210m. Usytuowanie rowu przedstawia załączona mapka sytuacyjna, która stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Przewidziany termin realizacji – do 30.05.2023r
Oferta powinna zawierać cenę usługi oraz propozycję umowy lub inną formę zawarcia kontraktu.
Ofertę należy złożyć w biurze Okręgu w terminie do 05.05.br. mailem lub pisemnie.
Wybór oferenta nastąpi do 10.05.2022r
Informacji udziela Sp. ds. zarybieniowych P. Marcin Dobrowolski tel. 794 155 705 lub 22 – 620 – 51 – 96 w. 104.
Remont pomieszczeń biurowych Biura Terenowego we Włocławku Okręgu Mazowieckiego Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie przy ul. Sienkiewicza 15
Przedmiotem zadania jest kompleksowy remont budowlany dwóch pomieszczeń Biura Terenowego we Włocławku OMPZW w Warszawie, zlokalizowanego we Włocławku przy ul. Sienkiewicza 15.
Pomieszczenie nr 1 - korytarz o powierzchni 12 m2
pomieszczenie nr 2 - pokój działu Księgowości o powierzchni 14,5 m2.
W ramach remontu przewiduje się następujące prace:
1. zerwanie i usunięcie desek podłogowych w pomieszczeniu nr 2,
2. wyrównanie podłogi w pomieszczeniu nr 2 po zerwaniu desek,
3. rozłożenie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniu nr 2 ,
4. wykonanie posadzki w pomieszczeniu nr 2,
5. układanie gresu wraz z fugowaniem w pomieszczeniu nr 2,
6. montaż cokołów w pomieszczeniu nr 2,
7.szlifowanie, gruntowanie i szpachlowanie ścian w pomieszczeniu nr 1 i 2,
8. zabudowa rur C.O.,
9. gruntowanie i malowanie ścian w pomieszczeniach 1 i 2,
10. demontaż, przygotowanie otworów drzwiowych i montaż nowych drzwi szt.5,
11. demontaż i montaż grzejników w pomieszczeniu nr 1 i 2,
12. umeblowanie pomieszczenia nr 2 - zabudowa szafy, biurka, stolika i 2 szt. krzeseł wraz z demontażem mebli obecnie zamontowanych,
13. skucie płytek i cokołów, wyrównanie podłoża i ułożenie nowych płytek i cokołów w pomieszczeniu nr 2
14. zabudowa rur w pomieszczeniu nr 1
15. całościowa wymiana instalacji w pomieszczeniach nr 1 i 2 - przewody i punkty elektryczne - gniazdka, włączniki od szafy rozdzielczej poprzez sekretariat do pomieszczenia nr 1 i 2, w raz z wykonaniem elementów przejściowych / tymczasowych do kontynuacji remontu instalacji elektrycznej w dalszej części budynku.
Robocizna i materiały po stronie Wykonawcy.
Zagospodarowanie i utylizacja odpadów poremontowych p- po stronie Wykonawcy.
Konieczne taki zorganizowanie prac remontowych, aby umożliwić ciągłość pracy pracownikom Biura w pozostałych pomieszczeniach (nie podlegających remontowi) na kondygnacji "0" poprzez zagwarantowanie zasilania w energię elektryczną, wodę, Internet itd.
Możliwość wizytacji przedmiotu remontu, po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielem Zamawiającego (tel. 600 908 247)
Czas realizacji zamówienia - maksymalnie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, jednak nie później niż do 30 maja 2023r.
Czas na składanie ofert: do dnia 14 kwietnia 2023r. pod adresem mailowym: biurowloclawek@ompzw.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2023/Sport
Okreg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie zaprasza do składania ofert na zaopatrzenie w puchary, statuetki, medale i dyplomy zawodów wędkarskich w roku 2023 (wykaz imprez wraz z informacją dotyczącą ilości oraz rodzaju wyróżnień w załączniku)
1. Oferta powinna spełniać następujące warunki
- Nr zapytania ofertowego - określić warunki płatności – termin płatności faktur przelewowych (7,14 lub 30 dni)
- określenie warunków dostępności na produkty ujęte w katalogu oraz okres oczekiwania na zamawiane produkty
- zawierać katalog produktów wraz z cenami
- określić koszt tabliczki i nadruku na puchary, statuetki i medale
- określić termin – sposób dostarczenia pucharów, statuetek medali i dyplomów - określić termin obowiązywania oferty
2. Zasady współpracy:
- treść nadruku na pucharach, statuetkach i medalach zgodnie z wytycznymi pracowników Biura Okręgu Mazowickiego PZW
- wybór pucharów, statuetek, medali i dyplomów dokonany zostanie osobiście przez pracownika Biura przed planowanymi zawodami wędkarskimi - dostawa pucharów, statuetek i medali na adres Okręg Mazowieckiego PZW na co najmniej 7 dni przed planowanymi zawodami wędkarskimi
3. Uwagi końcowe
- Zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny - zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej
- Składający ofertę powinien dołączyć dokumenty potwierdzające działalność gospodarczą (KRS)
Oferty można składać do dnia 20 marca 2023 r. do godz. 12.00 na adres Okręg Mazowiecki PZW w Warszawie, ul. Twarda 42, 00 – 831 Warszawa w formie papierowej w zamkniętej kopercie opisanej: „Oferta –Puchary, statuetki, medale i dyplomy – nie otwierać”
Bliższych informacji można zasięgnąć pod numerem telefonu: 48 22 620 50 83. Rozstrzygnięcie nastąpi do 14 dni po zakończeniu składania ofert.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi oferentami.
Wykaz imprez wraz z informacją dotyczącą liczby oraz rodzaju wyróżnień
I Zawody Spławikowe GPx Okręgu 01 kwietnia ( 30 pucharów, 80 dyplomów) Mistrzostwa Okręgu w Wędkarstwie Spławikowym wszystkie kat. 15-16 kwiecień ( 30 pucharów, 80 dyplomów i 30 medali) Mistrzostwa Okręgu w Wędkarstwie Spinningowym Teamów 06-07 maja ( 6 pucharów, 6 medali i 14 dyplomów) I Zawody Muchowe GPx Okręgu 19-21 maja (6 pucharów i 9 medali ) I Zawody Gruntowe Feederowe GPx Okręgu 21 maja ( 6 pucharów i 28 dyplomów) XII Towarzyskie Zawody Spławikowe o ”Puchar Prezesa Zarządu Okręgu” 27 maja ( 6 pucharów i 40 dyplomów) Indywidualne Mistrzostwa Okręgu w Wędkarstwie Spinningowym Sen. Jun. 03-04 czerwca ( 6 pucharów, 6 medali i 14 dyplomów ) Mistrzostwa Okręgu w Wędkarstwie Muchowym 07-11 czerwca ( 6 pucharów i 12 medali ) Okręgowy Dzień Dziecka 11 czerwca ( 9 pucharów i 24 dyplomy ) I Nizinne Zawody Muchowe GPx Okręgu 17 czerwca ( 3 puchary i 3 medale ) Mistrzostwa Okręgu w Wędkarstwie Gruntowym – Feeder 17-18 czerwca ( 6 pucharów, 9 medali i 28 dyplomów) Okręgowa Olimpiada Młodzieży 24-25 czerwca (24 puchary i 50 dyplomów) II Zawody Spławikowe GPx Okręgu 02 września ( 30 pucharów, 80 dyplomów) Spławikowe Mistrzostwa Szkółek 03 września ( 15 pucharów, 15 medali i 35 dyplomów) II Nizinne Zawody Muchowe GPx Okręgu 09 września ( 3 puchar i 3 medale II Zawody Gruntowe - Feederowe GPx Okręgu 10 września ( 18 pucharów, i 54 dyplomy ) II Zawody Muchowe GPx Okręgu 15-17 września (6 pucharów i 9 medali ) Towarzyskie Zawody Sędziów 23 września ( 2 puchary ) I Zawody Spinningowe Teamów GPx Okręgu 30.09-01.10 (6 pucharów i 14 dyplomów) III Zawody Muchowe GPx Okręgu 13-15 październik (6 pucharów i 9 medali ) Spinningowe GPx Polski Teamów 14-15 październik ( 6 pucharów i 14 dyplmów) II Zawody Spinningowe Teamów GPx Okręgu 28-29 październik (12 pucharów i 28 dyplomów) Halowe Towarzyskie Zawody Rzutowe 05 listopada ( 12 pucharów i 30 dyplomów ) IV Zawody Muchowe o Mistrzostwa Warszawy GPx Okręgu 10-12 listopad (7 pucharów i 9 medali ) |
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa sprzeda:
Samochód osobowy Jeep Cherokee 2,5 TSI , 5 osobowy
Rok produkcji – 1998
Przebieg – 434.000
Moc - 85kw
Skrzynia biegów - manualna
Napęd - 4x4
Stan techniczny jak na swój wiek i przebieg, dobry.
Silnik wymieniony w 2019 roku.
Samochód użytkowany był, do poruszania się po terenach leśnych i wiejskich drogach.
Ślady korozji oraz rdzy, wnętrze samochodu mocno wyeksploatowane.
Samochód do obejrzenia w Wierzbicy k/Serocka, po uprzednim kontakcie telefonicznym.
Cena – 12.000
Kontakt: 504 035 338
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa, zaprasza Firmy do złożenia oferty na wykonanie robót związanych z remontem i naprawą grobli stawowych, gmina Zatory, miejscowość Stawinoga.
Do naprawy oraz odtworzenia przewidziany jest odcinek około 1000 metrów bieżących grobli stawowych. Prace należy zakończyć przed 15.03.2023 r.
Wszelkich informacji udziela Specjalista ds.inwestycji i remontów mgr inż. Andrzej Jończyk tel. 507010441; lub 226205196 w. 110; e-mail inwestycje@ompzw.pl
Termin złożenia ofert 24.02.2023r. godz. 12:00 pocztą elektroniczna na adres biuro@ompzw.pl lub osobiście w sekretariacie biura Okręgu na II piętrze w Domu Wędkarza przy ul. Twardej 42 w Warszawie.
W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie wyżej określonych prac.
Kierujemy do Państwa zapytanie o możliwość zakupu i cenę materiału zarybieniowego według specyfikacji znajdującej się w załączniku nr 1. Zapraszamy do złożenia swojej oferty w formie pisemnej w terminie do 17 lutego 2023 roku, poprzez wypełnienie, podpisanie i odesłanie załączonej Tabeli na adres:
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie, ul. Twarda 42, 00 – 831 Warszawa. Po wpłynięciu ofert przeprowadzone zostanie komisyjne postępowanie konkursowe, które wyłoni najkorzystniejsze dla Okręgu Mazowieckiego oferty.
Elementami podlegającymi ocenie oprócz deklarowanej ceny będą: odległość od docelowych miejsc zarybień, deklarowana ilość materiału, termin odbioru, możliwość transportu, dywersyfikacja dostaw. O wynikach przeprowadzonego postępowania konkursowego zostaniecie Państwo powiadomieni pisemnie i telefonicznie w terminie do 28 lutego 2023 roku.
Uwagi dotyczące zakupowanego materiału:
- Materiał musi pochodzić z obszarów, w których nie stwierdzono ponadnormatywnej śmiertelności i posiadać stosowne wyniki badań i poświadczenia zdrowotności.
- Deklarowana ilość materiału w transporcie (potwierdzona stosownym dokumentem – magazyn wyda, faktura zakupu oraz list przewozowy) musi być zgodny ze stanem rzeczywistym. Jeżeli w transporcie występują różne ilości sztuk w poszczególnych workach – musza one być opisane w klarowny sposób nie budzący żadnych zastrzeżeń. To samo dotyczy ilości ryb transportowanych w poszczególnych basenach.
- Materiał dostarczany na umówione miejsce będzie kontrolowany pod względem jakościowym i ilościowym.
Załącznik nr 1.
Deklaracja sprzedaży materiału zarybieniowego
- Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa, zaprasza Firmy do złożenia oferty na przygotowanie do druku, wydrukowanie, numerowanie oraz zapakowanie w pudełka kartonowe „Zezwoleń na amatorski połów ryb wędką wraz z Rejestrem amatorskiego połowu ryb” zgodnie ze specyfikacją i wskazówkami Zamawiającego.
Zamawiający
Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego w Warszawie,
ul. Twarda 42, 00-831 Warszawa
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- przygotowanie do druku oraz wydrukowanie „Zezwoleń na amatorski połów ryb wędką”:
rocznych, okresowych dla zrzeszonych i okresowych dla niezrzeszonych,
- numerowanie okładki,
- rejestr amatorskiego połowu ryb – harmonijka z perforacją
- przygotowanie pudełek kartonowych na Zezwolenia,
- pakowanie Zezwoleń po 100 szt. wg. kolejności numeru do pudełek kartonowych.
Szczegóły realizacji
- przygotowanie projektu Zezwolenia wraz z rejestrem połowu na amatorski połów ryb, zgodnie ze specyfikacją i wskazówkami Zamawiającego na podstawie przekazanych materiałów w programie Word,
- dostawa do siedziby okręgu lub odbiór osobisty,
- termin realizacji zamówienia: do 30 stycznia 2023 r.:
- pierwsza partia do 15 grudnia 2022 r. nakład 30 000 szt.
- druga partia do 30 stycznia 2023 r. nakład 51 000 szt.
- zezwolenia okresowe 2250 szt. do 30 stycznia 2023 r.
Specyfikacja techniczna
1. Zezwolenie roczne:
- format 8x10 cm
- środek: offset 80 g
- tekst – 38 stron, mapy – 8-10 stron
- rejestr połowu dołączony do środka zezwolenia - harmonijka z perforacją
- okładka biała – 4 strony – karton jednostronny 200-250 g
- okładka NUMEROWANA WA od 00001
- oprawa – szycie zeszytowe na 1 zszywkę
- nakład 81 000 (zezwolenia roczne białe)
2. Zezwolenia okresowe dla zrzeszonych:
- format 8x10 cm
- środek: offset 80 g
- tekst – 38 stron, mapy – 8-10 stron
- rejestr połowu dołączony do środka zezwolenia - harmonijka z perforacją
- okładka kolorowa – 4 strony
- okładka NUMEROWANA WA/O od 00001
- oprawa – szycie zeszytowe na 1 zszywkę
- nakład 900 szt.
3. Zezwolenia okresowe dla niezrzeszonych:
- format 8x10 cm
- środek: offset 80 g
- tekst – 38 stron, mapy – 8-10 stron
- rejestr połowu dołączony do środka zezwolenia - harmonijka z perforacją
- okładka kolorowa – 4 strony
- okładka NUMEROWANA WA/O od 00001
- oprawa – szycie zeszytowe na 1 zszywkę
- nakład 1350 szt.
- Zezwolenie pakowane w pudełka po 100 szt wg numeracji
- pudełka sztywne z kartonu falistego
Ofertę należy przesłać do dnia 30 września 2022 r. do godz. 15.00
Pytania dotyczące oferty proszę kierować do Renatay Piotrowskiej-Frelik
e-mail: biuro@ompzw.pl
- Okręg Mazowiecki Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą przy ul. Twardej 42, 00 – 831 Warszawa, zaprasza Firmy do złożenia oferty na wykonanie robót związanych z przebudową płuczki do odpijania ryb na działce oznaczonej w ewidencji gruntów umerem 742/265, obręb Zatory, gmina Zatory , miejscowość Stawinoga.
Aktualnie na działce znajduje się stara płuczka do odpijania ryb. Płuczka ta nie nadaje się do dalszego użytkowania. Nie funkcjonują prawidłowo zamknięcia szandorowe, w dnie i na ścianach płuczki występują pęknięcia i wżery. Nowa płuczka będzie zlokalizowana dokładnie w miejscu starej, istniejącej płuczki oraz wykonana na wzór starej, zachowując wszystkie parametry gabarytowe, wymiary w planie i wysokości, ilości wewnętrznych przegród i ich wymiary. Zaprojektowano nową płuczkę w technologii żelbetowej, monolitycznej. Cała płuczka podzielona będzie na 3 oddylatowane od siebie segmenty.
Rysunek techniczno-budowlany nowej płuczki oraz przedmiary robót – w załączeniu.
Dostęp do pełnej dokumentacji projektowej w biurze OM PZW (W-wa, ul. Twarda 42).
Oczekujemy więc na oferty zawierające:
- wycenę robót,
- warunki płatności,
- termin wykonania,
- okres gwarancji
- formę zawarcia kontraktu.
Ofertę oceni Komisja przetargowa Okręgu przyjmując wartości punktowe od 0 do 10 za kryteria wymienione w ww. punktach.
Termin złożenia ofert w formie listowej lub elektronicznej - 20.09.2022 r.
Decyduje data złożenia dokumentów w sekretariacie biura.
Informacji udziela Specjalista. ds. inwestycji i remontów mgr inż. Andrzej JOŃCZYK tel. 50 – 70 – 10 – 441; lub 22 – 620 – 51 – 96 w. 110; e-mail inwestycje@ompzw.pl
załączniki:
- Okręg Mazowiecki PZW w Warszawie prosi o przedstawienie ofert dotyczącej wykoszenia odcinka Kanału Żerańskiego w miejscowości Białołęka - Kobiałka
1. Długość odcina do wykoszenia bez wywożenia i grabienia wynosi około 1800 mb. o szerokości pasa około 15 mb. - łączna powierzchnia około 27 000 m2 (od lini brzegowej wody do drogi), odcinek Kanału od 7,1 km do 8,9 km po stronie Praskiej
2. Po wykonanym koszeniu należy uprzątnąć i wywieźć śmieci
3. Prace należy wykonać do dnia 04.09.2022 r.
4. Odbiór robót nastąpi do trzech dni po zakończeniu robót.
5. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Termin złożenia oferty 26.08.2022 r. godz 12:00 pocztą elektroniczną na adres biuro@ompzw.pl lub osobiście w sekretariacie biura Okręgu na II piętrze w Domu Wędkarza przy ul. Twarda 42 w Warszawie.
W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie wyżej okręślonych prac.